Friday 17 May 2013

2 TAHUN BERBLOGGER


Nampaknya sudah 2 tahun aku berblogger. Dari aku tidak tahu apa-apa mengenai blogger sehiggalah aku tahu serba sedikit tentang blogger. Dalam masa 2 tahun ini jugalah aku mematangkan diri untuk terus berblogger dan di sinilah aku menulis serba sedikit pahit manis aku yang aku kongsikan bersama blogger aku kerana di sinilah tempat aku mengadu sekarang. Dalam masa 2 tahun ini banyak mengajar aku pahit manis lehidupan yang aku update di dalam blogger aku ini untuk aku mengenang kembali apa yang pernah berlaku sebab di sinilah juga aku boleh tahu pahit manis kehidupan aku sekrang. Semoga aku akan terus menjadi blogger sampai satu masa mungkin aku akan berhenti dari berblogger. Tapi buat masa ini belum terlintas untuk berhenti menjadi seorang blogger walaupun baru bergelar junior lagi.

Semoga aku dapat mempebaharui blog kepunyaan aku dan menjadikannya lebih menarik dan mungkin aku akn buat segmen seperti mana ramai blogger lain buat. 

INSYALLAH

16 comments:

  1. Yaa.. amin~ insyallah~ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. doa2 kn lah yea..
      kasi la pndpt n idea nnt yea..

      Delete
  2. Replies
    1. doa2 kn lah yea..
      kasi la pndpt n idea nnt yea..

      Delete
  3. Wah...2 tahun jangka masa yang lama..tahniah la kerana mampu bertahan..
    kadang-kadang meluah prasaan dalam blog ni lebih melegakan dripada meluah kepada insan yang tdak sudi mendengarnya...hehe
    gud luck..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk luah kat fmily..
      sy ank slng..
      adk2 rmi lg kat bwh..
      jd biar lh adk mnja ngn famly..
      jd sini je la tmpt meluah kn prasaan..skrng krng nye ada yg sudi lasi pndpt..

      Delete
    2. Hehehehehehe... . Abak sudi jer membacanya...
      Ukhuwah fillah...

      Delete
  4. sama la kita, ena dah lebih 2 tahun lebih berblog.. actually usia blog tu, giat berblog ni baru 11 bulan je.. huuuuuuuuu

    ReplyDelete
  5. 2 tahun ?? lama tu..Azwa, dah kira setahun aritu, tapi dah terdelete dengan tidak sengaja. Ni plak blog baru, sikit je postnya..hehe.. Alhamdulillah, sekarang blog baru dah berusia 6 bulan je..hahaha.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh..x pe la..kite sama blaja utk berblog..

      Delete
  6. InsyAllah anda akan berjaya menjadi seorang blogger yang hebat..mohon berkongsi ilmu kerana saya masih baru dalam dunia blog ini..

    ReplyDelete