Monday 6 May 2013

MENGHABISKAN BAUCER BUKU




Seperti yang kita semua tahu, setiap pelajar dapat baucer buku berjumlah RM250. Pada mulanya aku gunakan Rm150 saja sebab tidak tahu nak beli apa lagi dengan baki yang berjumlah RM100 tu lagi. Akhirnya pada tarikh 04 Mei 2013 aku menghabiskan baucerku dengan membeli lebih kurang 5 buah buku dengan beberapa alat tulis. Saja nak habiskan baucer buku. Lagi pun bila lagi nak habiskan. Baucer tu tamat pada 31 Mei 2013. Lepas ni mungkin aku malas nak keluar pergi ke kedai buku pula. Lagi pun masa aku pergi aku ada di Seremban. Aku pergilah ke Popular Jaya Jusco. Lagi pun aku ahli Popular. Boleh dapat diskaun pula tu.

Ini adalah antara alat tulis yang aku beli. Lagi pun ada kuota nak beli alat tulis. Aku beli saja apa yang aku patut.

Nanti aku masukkan judul buku yang aku beli.. Sebab aku lupalah. Lagi pun buku-buku tu ada dekat rumah. Aku malas nak bawa datang sini sebab buku yang ada pun aku tidak baca lagi.

No comments:

Post a Comment