Tuesday 7 May 2013

SUKAN MSAE 2013

Untuk sukan MSAE kali ini berlangsung selama 2 minggu dan lagi pun kali ini banyak sukan yang di laksanakan dan juga untuk sukan kali ini ada staff yang terlibat untuk beberapa sukan. kira sesuatu peningkatan dalam aktiviti MSAE. Sukan ini berlangsung sebelum Majlis Malam Gemilang sebenarnya. Cuma aku lupa nak update saja. Untuk sukan kali ini aku tidak terlibat satu sukan pun. Lagi pun aku sibuk dalam perancangan untuk melakukan Majlis Malam Gemilang supaya nampak lebih sempurna. Aku akan masukkan gambar mengikut tarikh la ye. Lagi senang.

15 APRIL 2013 (SUKAN PING PING DAN BADMINTON)





16 APRIL 2013 (BOLA JARING DAN SEPAK TAKRAW)

Ini adalah barisan pemain bola jaring dari tahun 2.

Gambar untuk sepak takraw tidak adalah. Nanti kalau ada aku masukkan kemudian.

17 APRIL 2013 (FUTSAL)





Untuk beberapa lagi sukan buat masa ini tidak ada pada aku. Nanti aku cuba dapatkan untuk di muat turun dalam entry akan datang. 

No comments:

Post a Comment