Friday 3 May 2013

MASA UNTUK 'GAME'

Game. Memang tidak dinafikan aku selalu main game di 'Facebook' dan kadang kala aku main game ini sampai pukul 12 tengah malam. Walaupun sibuk mana sekali pun, aku akan curi masa untuk main game ini. Nak buat macam mana. Nak main game lain aku tak reti. Kalau aku main pun cuma game yang bertajuk "Age of The Empire". Lagi pun aku suka main game jenis strategi perang. Tidak tahulah kenapa aku minat game macam tu. Dah macam-macam game aku cuba main. Tidak semua aku akan faham dan ada sesetengah game membuatkkan aku ceoat pening kepala. Tapi game dekat dalam 'Facebook ini jugalah yang selalu aku main. HEHEHE... Sabo je la...

Tidak apalah asalkan aku tidak mengacau orang atau menyakitkan hati orang. Janji aku enjoy..


 Ini game "CANDY CRUSH". Aku baru saja main game ni. Tidak sampai pun lagi seminggu.


Ini pula game "EMPIRES & ALLIES". Aku dah main game ni tidak tahulah dah berapa tahun dan sekarang aku berada pada level 67. Sebab masa mula-mula main dulu aju jarang buka game ni sebenarnya. Sekarang ni saja kau selalu main. 

No comments:

Post a Comment