Monday 6 May 2013

SETEM

Aku sebenarnya ada juga kumpul setem sebagai koleksi sampingan. Walaupun tidak banyak, tetapi adalah juga sebagai koleksi aku. tetapi aku sudah lama tidak mencarinya untuk di simpan dalam koleksi album aku tetapi entah bagaimana, tadi aku temankan member aku untuk menghabiskan baucer bukunya. Lepas tue aku ternampak dua helai setem yang menarik minat aku. Sebab kenapa ianya menarik minat aku?

Sebab gambar dalam setem tersebut adalah merupakan 2 watak dalam cerita karton boboiboy. Sebab tu saja. Malaslah nak cerita panjang. Aku masuk gambar terus lagi bagus.




Tidak sangka pula aku yang Yeng huga suka kumpul setem Hobi kita sama la.




 Ini setem Yaya tengah membuat biskut.









Tetapi disebabkan ada lagi satu setem yang merupakan setem keluaran hari pertama, aku belilah juga dan menjadikannya berjumlah RM2.00 secara keseluruhan.

Yang ini setem gambar makan tradisional India. Sebenarnya setem yang ini ada gambar lain. Tetapi aku tidak ada koleksinya secara keseluruhan. Tetapi nanti aku cuba cari sebagai koleksi aku.

Ada 2 lagi setem aku dapat. Yang tu aku tidak tahu dari siapa. tahu-tahu saja ada dekat rak buku. Tapi tidak ada gambar. Nanti aku tunjukkan.

Kita tunggu gambar setem yang akan datang pula..

No comments:

Post a Comment