Tuesday 27 November 2012

MAHA 2012

Hari sabtu hari tu, aku pergi MAHA 2012 yang berlangsung kat MAEPS.
Dah belajar kat UPM ni, Tidak sah la kan kalau tidak pergi sebab dah dekat dah.
Aku pergi sekejap saja.
Cadangkan nak pergi bahagian haiwan ternakan.
Tapi tak jumpa.
Tidak apalah, nanti boleh pergi lagikan.
HEHEHE.. :-)
Aku cuma beli bunga kaktus 3 pasu kecil dan bunga orkid 3 pasu kecil.
Setiapnya berharga RM10 3 pasu.
Murahkan.
HEHEHE...
Nanti pergi aku nak beli lagi la.
Boleh bawa balik rumah nanti.
Lawa pula bila letak bunga dalam bilik atas meja.
Tapi kena siram la.
Sebab bunga tu duduk dalam bilikkan.
Pagi-pagi kena letak dekat tempat yang ada cahaya matahari.
Erm..
Tidak ada apa lagi aku nak tulis.
Sebab tidak ada idea la buat masa ni.
Cuma nak pesan, pergilah MAHA 2012 sebab macam-macam ada dekat situ.





 Atas : Ini antara jenis buah kelapa sawit yang dihasilkan felda.

Kanan : Ini antara jenis-jenis padi yang ditanam untuk menghasilkan beras.









Kana dan Atas : Inilah bunga kaktus dan bunga orkid yang aku beli. Lawakan. Ada 1 tu dah nak keluar bunga.


No comments:

Post a Comment