Wednesday 15 October 2014

LOOM BAND SIRI 5

Untuk siri 5 ini aku buat loom band lain lak. Tapi aku cuma sempat buat 2 saha disebabkan hal-hal yang tidak dapat dielakkan. bentuk ini ats permintaan pelanggan. Aku cuba buat sahaja. Bentuk yang siri 5 sama dengan bentuk sebelum ini cuma yang kali ini keseluruhannya penuh. Yang sebelum ini separuh dan bahagian bawah hanya ringkas sahaja untuk mencantumkan loom band tersebut dan kali ini keseluruhannya adalah bentuk sama dan lagi senang untuk disimpan. Cuma membuatnya agak lama sikit dari yang sebelum ini.





Inilah bentuk yang aku maksudkan. Keseluruhannya adalah sama. berbeza sikit dengan sebelum ini. Esok aku akan cuba buat banyak lagi bentuk ini dan kalau boleh aku akan buat 10 bentuk ini kalau permintaan banyak, maknanya cuti ini aku perlu buat bentuk ini lagi.


No comments:

Post a Comment