Friday 10 October 2014

LOOM BAND SIRI 2

Ini pula Loom Band Siri Ke-2 yang aku nak update. Daripada apa yang aku buat dan di jual oleh kawan-kawan kumpulan aku, permintaan terhadap Loom band tetap ada dan ada juga suruh buat Loom Band Gaza. Atas permintaan ramai, akan aku buat nanti. Mungkin minggu depan selepas habis test pada hari rabu baru akan buat nyew. Buat masa ini aku akan masukkan dulu gambar loom band yang telah terhasil dalam minggu ini. Tidak banyak aku dapat buat di sebabkan beberapa faktor.








Ini antara Loom Band yang aku buat. Sama sahaja bentuk dengan yang sebelum ini. Aku akan cuba untuk buat bentuk lain dalam masa terdekat. Semoga jualan Loom Band mendapat keuntungan untuk Projek Keusahawanan untuk subjek MGM 3180 Asas Keusahawanan.

Insyallah semuanya akan berjalan lancar.

No comments:

Post a Comment