Tuesday 4 December 2012

CENDERAMATA DARI CAMERON HIGHLAND

Kalau pergi mana-mana tidak sah la membeli sesuatu sebagai kenangan kita.
Adakah kita beli untuk orang tersayang atau pun sebai kenangan kita sebab kita pernah pergi ke sesuatu tempat itu.
Begitu juga dengan aku, ada juga kenangan aku beli di Cameron antaranya magnet peti ais, 'keychain' dan topi.
Tidak lupa juga sesuatu benda yang aku kutip di Cameron.
HEHEHE
Saja beli sebagai kenangan.
Lepas ni tidak tahu bila lagi dapat pergi sanakan.
:-)

Inilah pelekat peti ais yang aku beli kat Cameron. Satu berbentuk strawberi dan satu lagi berbentuk rumah.
Mungkin bentuk rumah orang asli agaknya. Tapi lawa juga.






Ketiga-tiga ini antara 'keychain' yang aku beli kat sana. Lawakan. Saja beli. Boleh letak pada beg atau kunci.



Bila dikumpulkan 'keychain' ni mamcam ni, nampak lawa pula.


Ini pula buah pokok aru. Biasanya pokok aru ni di jumpai di tepi pantai. Tapi pokok yang ini terdapat di kawasan tanah tinggi.

 Bila sudah pergi Cameron, perkara yang tidak ketinggalan adalah membeli strawberi untuk dibawa pulang atau di makan ketika dalam perjalanan pulang dan aku juga tidak ketinggalan melakukannya.



No comments:

Post a Comment