Wednesday 21 March 2012

MASALAH

Banyak Sungguh masalah yang datang dalam masa terdekat ni.
Badan aku pun boleh dikatakan letih menghadaoi segala masalah ini.
Dan mungkin aku akan tersungkur dalam kehidupan aku ini.
Aku sendiri tak tau.

YA ALLAH YA TUHANKU
BERIKANLAH AKU KEKUATAN UNTUK AKU MENERUSKAN KEHIDUPAN YANG PENUH LIKU DAN HALANGAN INI

Kadang-kadang aku terfikir apakah masalah aku yang sebenarnya.
Atau aku tidak kuat untuk meneruskan segala perjalanan yang telah aku pilih ini.
Mungkinkah itu sebabnya.
Kalau itulah sebabnya.
Kenapa aku tidak boleh mendapatkan kekutan untuk meneruskan kehidupan.
Mungkinkah aku perlukan sokongan daripada orang yang ada d isekeliling aku untuk meneruskan kehidupan yang penuh liku dan halangan ini.
Dan siapakah orang itu.
Aku sendiri tidak pasti.
 Cuma aku harapkan segala masalah ini akan pergi dalam masa terdekat dan aku dapat selesaikan masalah aku ini.
Kalau tidak, aku mungkin tersungkur dalam kehidupan dan akan terus tersungkur sehingga akhirnya.



No comments:

Post a Comment