Saturday 31 March 2012

LEPAS SUDAH

Kesibukan terlampau aku akhirnya tamat juga.
Sebelum ni aku sibuk dengan assingment dan juga FESTIK.
Apa itu FESTIK?
FESTIK ialah Festival Teater Interkolej yang memang dilaksanakan setiap tahun.
Dan disebabkan FESTIK aku kena tidur pukul 2 atau 3 pagi setiap hari.
Walau bagaimanapun aku tetap 'enjoy' dengan itu.
Tapi aku tak sempat nak 'study' lebin-lebih untuk test.
Sekadar dapat selak macam tu ja.
Tapi tak kisah la.
Minggu ni ada lagi test.
Ada 2 test ja.
Naik cuti ada 1 lagi test.
Cuma sekarang aku nak kena fikirkan pasal assingment aku dan juga kerja-kerja aku yang tertangguh.
Boleh kot.
Tapi disebabkan dah biasa tidur pukul 2 atau 3 pagi.
Jarang aku tidur awal sekarang ni.
Tak kisah la.
ERM...
Tak ada apa dah aku nak tulis kali ni.
Cuma nak kasi tau.
Terima kassih pada si dia kerana memahami aku.
:-)
THANK YOU DEAR

No comments:

Post a Comment