Wednesday 7 December 2011

FORUM HIJRAH ITU INDAH

Program kali ini di namakan Hijrah itu Indah.
Moderator Ustaz Syaari dan Ahli panelnya adalah Imam Muda Nazrul dan Sham kamikaze.
Forum ini untuk menyedarkan tentang hijrah artis yang berlaku pada masa kini.
Banyak jugalah pengetahuan yang aku dapat dari program ni.
Walaupun aku duduk belakang stage.
Aku follow juga semua yang dikatakan oleh Imam Muda Nazrul dan juga Sham Kamikaze.
Tergelak jugalah bila dia orang berbicara.
Moderatornya pun ok juga.
Memang best.
Walaupun tidak ramai yang datang.
But, I'm get a new information about Islam.
Islam is best. :)


Lepas dari forum ini.
Adalah sedikit persembahan dari Imam Muda Nazrul dan Sham Kamikaze.
Imam Muda Nazrul nyanyi lagu In-team yang bertajuk penantian dan Sham Kamikaze mainkan lagu Ketika Cinta Bertasbih menggunakan gitarnya yang dibawa khas.
Memang layan la.:)



Lepas dari persembahan dia orang.
Sesi bergambar dan kemudian mereka dijamu dengan sedikit jamuan ringan. 
Tapi sebelum bergambar tu kan.
Aku dapat sain Sham Kamikaze dan juga dapt bergambar dengan Sham Kamikaze.
Itu je la untuk entry kali ini.
Kalau ada apa-apa berita terbaru.
Nanti aku update dalam ni.:)

No comments:

Post a Comment