Thursday 1 December 2011

DECEMBER COMING

Kembalinya semula bulan december pada tahun ini.
Ini menunjukkan yang tahun 2011 dah sampai penghujungnya dan 2012 sedia menanti.
Dan tak sangka tak lama lagi bermulalah study week aku dengan final exam.
Tak lama lagi habis la minggu study.
Rasa sekejap ja kan.
Mungkin kesibukan di sini membuatkan kadang-kadang aku tak perasan hari berlalu dengan begitu cepat sekali.
Masuk semester 2 untuk sesi 2011/2012 membuatkan aku lebih sibuk dengan tugas aku sebagai seorang pelajar.
Nak buat macam mana.
Dah itu memang tanggungjawab menjadi seorang pelajar.
Lagi pun sekarang ini pun aku sibuk dengan test yang melambak dan aktiviti kolej.
Biasa la.
Duduk kolej ni kena 'involve' aktiviti kolej.
Nak duduk kolej la katakan untuk tahun depan.
Nak buat macam mana.
Bila aku sibuk nanti mungkin jarang aku nak update blog aku ni kan.
Kesian kat dia.
ERM.........
Ok la.
Ini ja yang aku dapat tulis untuk entry klali ini.
Kalau aku lapang nanti.
Aku kasi tau la perkembangan aku.
BYE..








No comments:

Post a Comment