Friday 20 May 2011

KERETA IDAMAN KU

MAZDA RX-7

MAZDA RX-8

TOYOTA CELICA

Kan best dapat drive kereta2 nie. Mst bla lalu jew awek2 tngk.
..BANGGA NYA AKU..
Tapi ini semua angan2 belaka. Mak aku kate, klu nk pki kereta mcm nie kne blaja rajin2 n dpt kejew yg bgus n dpt gaji bsr. Nnt bru blh la pki kereta mcm nie. Bayang kn la klu kereta nie parking kat dpn umh aku. Mcm manew rupe nyew yea....

ERM.....
Tak terbayang aku wat mse nie. Takpe2...
Suatu hari nnt aku akn pasti kn aku akn pki kereta mcm nie n parking kereta depan rmh aku n aku nk blik kg aku naik kereta mcm nie. 
Mesti best kn..

...HEHEHE...
Lps tue dpt kereta nie makeup lawa2 n khas utk autoshow jew. Mst layan pnya la. Bak kate member aku.
...LAYAN...
Tak nak la gna kereta nie utk lmb haram. Nnt kne tngkp dek polis wat malu mak bapak jew..
HUHUHU

No comments:

Post a Comment