Tuesday 24 May 2011

ALHAMDULILLAH

ALHAMDULLILAH
Kaki aku yg terseliuh mla sembuh. Klu semalam aku nk pijak lnta pn pyh, hari nie aku sdh blh berjalan seperti biasa walaupun terencot sdkit. tapi ini sudah ckp baik bagi ku drpd smlm sbb smlm ada msa nya aku terpaksa menggunakan sebelah kaki sahaja berjalan. Mngkn esk atau lusa aku akn mlakan tugas ku seperti biasa sebagai pekerja catering. 

YA ALLAH
Aku anggp kesakitan ini sebagai dugaan dari-MU YA ALLAH sebagai hambanya yg kadang2 lupa akan ENGKAU YA ALLAH. Ampuni la h dosa hambamu ini yg kadang2 lalai dalam mengerjakan amanah-MU yg diturunkan kepada RASULLULAH SAW. 

IBU DAN AYAH YANG TERSAYANG
Tidak lupa kepadamu kedua  ibu bapaku yg sntisa ambl brat ketika aku sdng skit dalam bbrape hari nie dan terima kasih juga kerana sudi menghantar aku ke klinik utk buat pemeriksaan lanjut agar kaki ku ini tidak berlaku apa2 yg tidak mustahil di sisi ALLAH.

KEPADA ADIK-ADIKKU
Terima kasih kern memahami keadaan ku yg sdng skit dlm bbrapa hari nie n beri aku smngt kpd aku utk laku kn yg terbaik dan tidak lupa juga kpd adk angkt aku yg tidak pernah aku temui terima kasih krn sudi ambl brt terhadap ku ini.

IKHLAS DARI
MUHAMMAD FIRDAUS BIN MOHD RADI

No comments:

Post a Comment