Tuesday 20 May 2014

BLOG 2014

Terlalu banyajk benda yang berlaku pada tahun ini aku tidak update lagi. Ada yang aku buat pada bulan Februari hingga Mei ini. Aku cuba update satu persatu mengikut keluagan masa yang aku ada. Sebelum ini bukan masa tidak ada. Cuma ada sedikit kemalasan di situ untuk update blogger yang masuk tahun ke-3 aku berblog. Blogger ini pun sudah menyambut ulangtahunnya yang ke-3 pada 16 Mei lalu. Aku tidak perasan. Sedihnya.

Antara perkara yang aku akan update di dalam ini antaranya :

- Kursus kahwin yang aku pernah hadiri.
- Projek jagung subjek Jentera Perladangan.
- Projek subjek Pemprosesan Pertanian
- Aktiviti-aktiviti PERMANIS
  - Induksi 2014
  - KJ Muda
- MiROC 2014

Ini antara aktiviti aku untuk sem ini. Tidak lupa juga mengenai tempat praktikal yang aku akan jalani mulai cuti semester ini.

No comments:

Post a Comment