Sunday 1 January 2012

NEW YEAR

Sedar tak sedar, dah masuk dah tahun baru.
Iaitu tahun 2012.
Pada tahun ini.
Liku-liku kehidupan aku sebagai pelajar akan lagi mencabar.
Sebab pada tahun ini aku akan mula sebagai pelajar tahun 1 semester 2.
Dan pada bulan september tahun ini pula aku naik menladi pelajar tahun 2.
Sebab itulah aku katakan liku-liku kehidupan aku sebagai seorang pelajar akan lagi mencabar.
Tidak lama lagi, akan bermulanya 'final exam' untuk aku.
Sebelum 'final' ini bermula.
Aku akan cuba balik rumah untuk minta resti ibu bapa aku.
Sebab mereka jugalah aku berada pada tahap ini.
Dan aku harap pada tahun ini.
Aku akan menjadi seorang anak yang baik dan soleh.
Dan aku harap aku dapat menjadi seorang pelajar yang cemerlang.
INSYALLAH
Tapi semua itu, perlukan usaha dari aku sendiri dan juga restu daripada Ibu dan Ayahku.
Tidak lupa kepada ALLAH yang Maha Esa.










No comments:

Post a Comment