Sunday 3 July 2011

KIRIM SALAM

KIRIM SALAM RINDU DAN SAYANG PADA SI DIA

Itu lah yg aku pesan kn pd kenalan utk seseorang pada yg prnh aku syg n selalu rnd kn..
MALANGNYA
Dier tdk bersama aku skrng..
Itu cma kisah lama aku dengan dia..
Aku masih syg kn dia sebenarnya..
Cuma hati je yg taw akn perasaan ini..
Ttp aku pelik knapa aku x dpt bersama dngn dier utk jngka msa pnjng..
knapa yea??
Adakah oleh sikap aku yg terlalu berahsia dgn nya tntng mslh aku atau ada prkra lain yg berlaku di sebaliknya..
Biar la ia menjadi tnda tanya pd ku dan si dia utk selamanya..
Aku tak taw apakah situasi aku yg sebenarnya..
Masalah dtng begitu bnyk tnpa penyeleseian..
Bla aku tngk berubah skit demi skit..
Aku berasa snggh gembira..
Ttp bla dia dkat dgn org lain..
Msh ada prasaan cemburu di dlm hati ini..

Maaf kn aku sekira nya menyakiti hati mu..
Maaf kn aku sekiranya mesej rnd mu tidak berbalas..
Maaf kn aku krn tidak mencerita kn mslh aku pd mu..
Maaf kn aku sekira nya aku bersalah pd mu..
Aku msh merindui dan menyanyangi dirimu..
Aku doa kn agar kau bhgia di dunia dan akhirat..




No comments:

Post a Comment